Mittwoch, 6. Dezember 2006
merhaba arkadaslar benimde en büyük hastalim titizlikdir,ne yapacami gercekten bilemiyorum sabah aksam ayni is sabah kalkinca sanki ev basima yikilor ama hic birsey yok ne yapmaliyim ya annem ablamda ayni huydan.misafir geldinde acaba yastikta koku varmiydi acaba tuvalete lavobada islaklik varmiydi yemek yaptimda komplett indirioyum ve kocam cok kiziyor ama elimde degil sevgilerle fadik
Abonnieren
Posts (Atom)