Mittwoch, 6. Dezember 2006

merhaba arkadaslar benimde en büyük hastalim titizlikdir,ne yapacami gercekten bilemiyorum sabah aksam ayni is sabah kalkinca sanki ev basima yikilor ama hic birsey yok ne yapmaliyim ya annem ablamda ayni huydan.misafir geldinde acaba yastikta koku varmiydi acaba tuvalete lavobada islaklik varmiydi yemek yaptimda komplett indirioyum ve kocam cok kiziyor ama elimde degil sevgilerle fadik

1 Kommentar:

Gamzeli hat gesagt…

Aynı bende sen gibiyim, kötü bişeymi iyi birşeymi çözemedim ama bence iyi birşey aşırıya kaçmadan..Evin tertemiz,mis gibi kokuyor..Ben seviyorum temizliği :)